dinsdag 7 augustus 2018

Houtworm in kast

Sinds kort heb ik een kast van Mexicaans grenenhout. Soms valt er iets uit de kast dat op een larve lijkt, ongeveer mm lang. Het is geen levende larve. Oudere houten meubels hebben dikwijls houtworm. U moet die tijdig bestrijden om te vermijden dat de houtworm zich in de hele woning verspreidt.


Of wilt u door een gecertificeerde bestrijder uw houtworm laten bestrijden.

We hebben een antieke kast gekochtdie behandeld is tegen houtworm. Lees wat er aan de houtworm in uw meubels gedaan kan worden! Dit zit namelijk zo wanneer je het bestrijdingsmiddel op de kast brengt dit . De Houtworm in meubels is een serieus probleem en kan veel schade aanrichten aan uw interieur.


En niet alleen uw meubels kunnen beschadigen. Vorige week heb ik een super leuke kast gekocht. Gister zag ik tot mijn spijt kleine gaatjes.


Iemand een iedere hoe je dit als beste . Twee keer heeft onze kast een houtwormbehandeling gehad.

Eerste keer kwam er een man met een grote spuitbus, de kast moest in de tuin . Blijkbaar zaten er dus reeds larven in de kast voor behandeling, die nu hun weg naar buiten aan het . Meer resultaten van forum. De vraag van Maaike Hemmes uit Bloemendaal: Wat kan ik doen tegen houtwormen in mijn kast. Ook meubels zijn een geliefd kostje voor de houtworm. Alles staat op het menu van de houtworm.


Ik ben van plan om een vitrinekast te gaan schilderen, nu kwam ik erachter dat er in sommige delen houtworm zit. Wil je proberen houtwormen zelf te bestrijden? Oma weet raad gelukkig met haar huismiddeltjes. De houtworm is de larve van de houtkever. Die legt eitjes op onbehandeld hout.


De larve vreet zich in het hout en maakt kleine gaatjes. Mijn dochter en schoonzoon hebben een oude kast gekocht. Omdat er houtwormgaatjes in zitten denkt mijn schoonzoon dat er nog steeds houtworm inzit. Wat kost het om houtworm en boktor te bestrijden? De prijs voor het behandelen van een meubel, zoals een flinke kast , ligt rond de € 6- . Houtwormen zijn de larven van bepaalde kevers die hout eten.


Je voorkomt aantasting door houtwormen als je het hout beschermt met verf, was . Wij hebben jarenlange ervaring met houtworm bestrijden in Enschede.

Zo kunnen de dieren een prachtige houten kast ruïneren, maar in het ergste geval . Aantasting door houtworm kan kostbare antieke meubelen en andere voorwerpen op den duur volledig vernielen. De aantasting door de kleine houtwormkever .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts