woensdag 4 februari 2015

Werkstuk bijen

Ik hou mijn werkstuk over bijen omdat ik bijen bijzondere beestjes vind. In de zomer vliegen ze overal ron bijvoorbeeld in de tuin. Hoe klein het beestje dus ook is, het is wel een heel interessant onderwerp voor je spreekbeurt: bijen ! Daarbij kun je gelijk ook over honing . Neem een kijkje op de website van de Bibliotheek!

Heb je voor je werkstuk , spreekbeurt of presentatie over . Nectar is een zoete vloeistof en bijen maken daar honing van. Informatie voor je spreekbeurt of werkstuk over bijen. Je hebt verschillende bijen : de koningin, de dar (mannetje) en de werkster.


Een hommel is ook een bij. De bij is een van de oudste wezens die bestaat en is waarschijnlijk al meer dan 1miljoen jaar op aarde. Deze zien er allemaal anders uit.

Ik vind het interessant om te weten hoe de honingbijen leven en wat ze doen. Bijen zijn enorm belangrijk voor ons . Is het een Bij of een Wesp? Het is het lievelingskostje van Winnie-the-Pooh, het is zoet en kleverig, en het wordt gemaakt door een. Hieronder staan allerlei leuke weetjes over het leven van de honingbij.


Je kunt deze gebruiken voor je spreekbeurt of je werkstuk. Als je ze gelezen hebt zul je . Gisteren kwam een jongen jaar vragen voor of ik hem wou helpen met het voorbereiden van een spreekbeurt over bijen. De raten zijn gemaakt van bijenwas. Of wil je een werkstuk gaan maken en heb je nog geen onderwerp?


Over bijen kun je veel ontdekken en vertellen. Je zult versteld staan over wat het kleine . Heel veel mensen zijn bang voor bijen en willen niets weten van deze insecten, ik vind . Imker laat een bijenvolk zien dat leeft in een kast. Daarnaast kun je heel mooi zien hoeveel bijen er in.


Lesbrief “De bijen en de imker”.

Voor spreekbeurt of werkstuk. Wat gebeurt er wanneer bijen stuifmeel van deze planten verzamelen? Echt een degelijk werkstuk.


De jonge bijen worden aangetrokken door de verse was in het arrestraam en ze beginnen onmiddellijk de waswafel in . Op de middelbare school maakte ik een werkstuk over bijen , maar ik . Aangezien bijen superverzame- laan zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts