maandag 9 maart 2015

Katten wegjagen tuin

Je houdt van katten en ook van je tuin. Alleen gebruikt de eerste soms het tweede als een kattenbak. En dat is nu net de reden waarom je de katten uit . Tips om katten uit de tuin weg te houden.


Drie strategieën met praktische methodes om je tuin tegen katten te beschermen.

Bekijk hier de top acht om katten te verjagen uit je tuin. Hierdoor stinkt heel mijn voortuin en ik ben niet de enige die er last van heeft. Nu weet ik wel dat er planten zijn die katten niet zo fijn vinden zoals wijnruit, maar . Er zijn allerlei mogelijkheden om je tuin zo kat onvriendelijk mogelijk te maken.


Ik vind katten prachtige en leuke beesten, maar ik heb ook een (groente) tuin waar ik ze liever niet in heb. Maar wat is de beste manier om . De vriendin van lezeres Myriam uit Sint-Niklaas zit met een probleem.

Ze heeft zelf geen poes maar haar buurman wel. In een pas geschoffelde tuin komt een kat eenmaal graag zijn behoefte doen. Last van katten in je tuin ? Zo maak je jouw tuin een stuk onaantrekkelijker. Het schrikbeeld van menig tuinliefhebber : de kat van de buren die . Putjes graven, omwoelen of vernielen van planten, opeten of wegjagen van . Ik heb altijd katten geha maar moest deze om medische reden wegdoen. Nu woon ik in een straat waar het wemeld van loslopende katten.


Heb je last van katten in je tuin , strooi dan kerriepoeder tussen de planten. Ook hebben ze een hekel aan de geur van . Wie kent er een diervriendelijke oplossing om katten uit de tuin te. Wegjagen gaat misschien niet lukken, maar als ze nu zelf een beter plekje . Poepende poezen en katers bezorgen overlast in de tuin (van de buren).


Katten hebben een hekel aan deze geur. Kat poept in aarde van de tuin.

Ook met geluid kun je katten wegjagen. Hallo, Ik zoek een middeltje om te verschillende katten uit mijn tuin te halen die hier telkens een kattenbak van maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts