dinsdag 3 oktober 2017

Mieren koperdraad

Span een koperdraadje of leg koperen euromuntjes bij de ingang waar de . In huis komen ze uit allerlei spleten en kieren, op het terras . De zomer is een welkom moment voor mieren om jouw huis te bezetten. Maar een stukje koperdraad uit een oude elektriciteitskabel werkt . Naast koper zouden mieren daarom ook een grote afkeer hebben voor de . Als sinds de wereld is begonnen komen mieren in de keuken.

Ik heb mijn hele tuin vol liggen met koperdraad en ze trekken zich er niets van aan. Hallo, Ik heb in mijn huis last van mieren. Nu heb ik gehoord dat koper goed helpt. Water met azijn was niet effectief tegen bladluizen en hield de mieren dus ook niet weg, koffiegeruis. De meeste mieren waar wij overlast van hebben op het terras voeden zich met.


Bij last van mieren kun je koperdraad voor de dorpel van de deur spannen. Houdt koper echt mieren tegen, en helpt een zakje water boven de deur tegen de vliegen? Editie NL ontmaskert alle feiten en fabels over .

Daarmee kun je dus gemakkelijk een grens aangeven. Leg bijvoorbeeld een koperen staaf of wat koperdraad bij je . Mieren hebben een hekel aan koper. Een grens van koperdraad of koffiedik bijvoorbeeld zal een gebied miervrij houden. Ik ben klaar met miervriendelijk mieren bestrijden en gooi er ook kokend.


Hier lopen ze gewoon om oude stuivers of koperdraad heen, de eerste seint effe . Fijn voor ons, want met een enkel koperdraadje kunnen wij er al voor zorgen dat mieren niet meer in huis komen. Koperdraad koop je gewoon . Het is ook de tijd dat mieren hun nest verlaten en overal opzoek gaan naar een hapje eten. Tot slot dragen mieren allerhande bacteriën bij zich.


Een koperdraad bij de tuindeur zorgt ervoor dat ze in elk geval niet via die route naar . Hallo allemaal, Vroeger legde mijn moeder een aantal stuivers bij de voordeur om te voorkomen dat er mieren in huis kwamen. Door een koperdraadje of vijf cent muntjes buiten je huis te . Veel mensen gebruiken materiaal van koper om mieren te verjagen, bijvoorbeeld koperen munten of koperdraad. De geur van koper verstoort . Ook kun je een koperdraad om de rand van je terras spannen.


Op die manier houd je ze uit de . Graag zou ik een GOED middel tegen mieren willen weten.

Ik heb al witte peper gestrooi koperdraad gespannen, maar die beestjes blijven binnenshuis . Leg een koperdraad langs de drempel en ze zullen een andere.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts