maandag 18 juni 2018

Ratten en kippen

Is er gevaar voor onze kippen ? Ik denk niet dat ze al eieren leggen, maar zijn ratten geen eierdieven? Ratten in de tuin posts aug. Meestal wordt er meer voedsel (granen) gestrooid dan de kippen.


Zijn jouw kippen ook vaak het slachtoffer van besmetting door muizen en ratten ? Gebruik dan deze TIPS om ze buiten je kippenren te houden.

Naast dat ze de voeding van kippen opeten, richten ze ook schade aan. Ik zit met de handen in het haar. Ik ben onlangs meerdere kuikens kwijt gespeeld waarschijnlijk door de ratten die dagelijks in de kippenren . Meer resultaten van kippenforum. Als ratten honger hebben, kunnen ze zelfs kippen , konijnen, duiven of . Geen ratten in mijn kippenhok!


Proficiat voor uw bestelling van kippen via de actie van de gemeente en de compostmeesters. Met de aanschaf van deze .

Regelmatig vind ik half opgegeten kippen in mijn kippenhok. Ik heb een camera geplaatst, en dit is het. Daarnaast komt het wel eens voor dat ratten kippen aanvallen en hun kuikens opeten. Bestrijd ratten zo snel mogelijk om deze problemen te voorkomen. Muizen en ratten , we zijn ze liever kwijt dan rijk in onze kippenhokken.


Maar kippen houden gaat nu eenmaal vaak samen met muizen of ratten in het kippenhok . Verder zag ik die beesten nooit! Je zet ook best je vuilzakken niet te vroeg buiten, want dat is als een restaurant voor de rat , aldus Schelfhout. Het object is, het reeds genoemde kippen - hok.


Eten dat te lang blijft liggen, trekt ratten aan. Gooi geen gekookte etensresten op de composthoop. Ongedierte niet veilig in Roosendaal. Anders zullen er steeds ratten blijven komen. Geef je kippen nooit meer eten dan ze op krijgen.


Geef desnoods twee keer per dag graan in . Alles ter bestrijding van muizen, ratten. Wering tegen marters, vossen enz.

De kippen wonen daarin totdat er een grote afscheiding gemaakt is zodat de kippen vrij kunnen buiten lopen en de honden ze niet opvreten. Onze buren houden sinds een paar jaar kippen in de tuin. Zwarte en bruine ratten worden regelmatig gesignaleerd door inwoners van onze. Of bijvoorbeeld het voer van kippen en konijnen die gehouden worden in de tuin?


De regen en het donkere weer van de afgelopen weken hebben duidelijk gevolgen. We houden er niet alleen minder energie aan over, we . Gewone bruine en zwarte rat. De bestrijding van deze rattensoorten is de verantwoordelijkheid en verplichting van iedere individuele . Wie overlast ondervindt van ratten , duiven, kippen en konijnen kan terecht bij dienst Mobiliteit en openbare werken, die samenwerkt met een externe firma, . Mijn kippen zijn er heel bang van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts