donderdag 27 juli 2017

Muizen in garage

Muizen in je garage kunnen ook daar een enorme bron van ergernis zijn. Ze knagen ook daar spullen kapot waar je niet op zit te wachten. Ik heb sinds kort muizen in mijn garage.


Ze hebben het daar flink naar hun zin en zijn grote vrienden geworden met mijn zakken tuinaarde en potgrond. Aan de andere kant durf ik echt de garage niet in met de wetenschap dat er muizen zijn.

Muizenvallen en gif, dat is wel heel zielig toch? Ik kan morgen een konijntje ophalen wat weken oud is. Ik moet haar ophalen met de bus. Muizen kunnen onder en langs slecht passende garagedeuren binnendringen maar ook via openstaande garagedeuren. Het is dan ook belangrijk om muizen in huis te bestrijden!


Ik woonde tot voor kort tijdelijk in een soort omgebouwde garage en daar zaten nogal wat muizen. Hoe kun je muizen in huis voorkomen?

En als je muizen hebt, hoe kom je (op een diervriendelijke manier) van ze af? Muizen zijn op zoeken naar voedsel en een warme nestplaats en doen dit bij voorkeur in de buurt van mensen. Wij voorzien hen onbewust van al het nodige.


Muizen komen over het algemeen je huis binnen om op zoek te gaan naar voedsel. Garage Loft: eclectische Eetkamer door BRICKS Studio. Om muizen te verdrijven kunt u het volgende gebruiken. Eucalyptus olie (niet op alcohol basis)in water doen.


Het potje ergens neer zetten. Voorkomen is altijd beter dan genezen. Geef ratten en muizen geen aanleiding om zich dicht bij je huis te nestelen. We geven je enkele doeltreffende tips.


MUIZEN , rijw INSTAPKLAAR op 155m met GARAGE in RUSTIGE straat nabijhei winkels, lagere school, station en openbaar vervoer. Anticimex helpt u knagende muizen bestrijden. In de herfst durven ze zich wel eens in schuurtjes, tuinhuisjes of garages vertonen, op zoek naar voedsel.


Muizengif werkt op basis van anticoagulanta dat houdt in dat de muizen meerdere.

Wij hebben heel veel last van muizen in onze garage ze komen uit de . De Jonghe Autoparts nv voor al uw auto onderdelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts