maandag 17 september 2018

Hoe moet een tampon erin

Als je voor het eerst een tampon gaat inbrengen en je weet nog niet hoe het moet , dan kan het best spannend zijn. In deze uitleg lees je hoe het allemaal werkt. Wil ik maandverband gebruiken of tampons ? Hoe vaak moet je een tampon vervangen. Na uur moet je hem echt verwisselen.


Het is echter makkelijker dan je denkt, mits je weet hoe je de tampon correct inbrengt.

Als je eenmaal meer weet over wat je moet kopen zal het allemaal heus . En hoe breng je een tampon eigenlijk in? Je kunt het inbrengen van een tampon het best oefenen als je wat heftiger bloedverlies hebt, dat is vaak de tweede of. Met onze videohandleiding maken we je het zo gemakkelijk mogelijk om voor het eerst een tampon in te brengen en we laten je stap voor stap zien hoe je de . Trek voordat je de tampon erin doet even aan het touwtje om te.


Je vagina loopt schuin naar achteren, dus de tampon moet ook schuin naar achteren. Maar goe hoe ben ik er nou over heen gekomen? Meer resultaten van forum.


Als je ongesteld bent kun je maandverband gebruiken, maar ook tampons.

Als je nog nooit tampons gebruikt hebt, lijkt het in het begin misschien ingewikkeld. PRECIES waar je je TAMPON moet inbrengen! Je vinger is daarbij een goede lengtemaat want als de tampon zo ver erin geduwd . Ik geef je tips hoe in te brengen en geeft je fijnste tampons die verkrijgbaar zijn ! Voel je de tampon nog wanneer je zit of loopt, dan moet je hem een beetje verder inbrengen.


Je moet hem een klein beetje schuin nar achteren inbrengen. Hoever de tampon er in moet is niet echt in centimeters te zeggen. Ik weet nog hoe overstuur ik was de eerste keer dat het niet lukte.


Maar als je er wat ervaring mee hebt, breng je de tampon. Ontbrekend: erin Hoe breng ik een tampon in? Na enkele uren kan je hem verwijderen met het touwtje. Je bent te gespannen: hoe meer je je spieren aanspant, hoe lastiger het gaat.


De tampon moet ook zo danig diep worden ingebracht dat je hem niet meer voelt zitten, en dat is best. Waar zit de ingang en hoe verloopt deze naar binnen met je vinger. Nog steeds lukt het mij niet om een tampon in te brengen.


Heyy allemaal, Ik zit met een probleetampons inbrengen lukt niet. Maar k durf echt niet een tampon in te doen. In het begin wist ik niet hoe diep het moet maar het moest uiteindelijk dieper dan ik.

Hoe lang kun je je tampon maximaal laten zitten? Hoe groot is de kans op tamponziekte TSS als je een tampon langer laat zitten. Moet je je nou meteen zorgen maken als je je tampon bent vergeten en hem . Meisje 1 een tampon inbrengen is niet heel moeilijk je haalt de . Dus nu weet ik ook hoe ik zonder pijn een tampot eruit moet halen haha.


Je wast je handen alleen na het inbrengen van de tampon Je handen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts