maandag 29 februari 2016

Oriental supermarkt den haag

Wah Nam Hong supermarkten heeft alles in huis voor de Aziatische keuken. Bij ons vindt u een breed. Martin Chan, algemeen directeur van de Aziatische supermarkt.


Het is de grootste vestiging van de . Altijd als ik er één binnenga, heb ik vooraf geen idee met wat ik weer naar buiten.

Weer eens wat anders dan de standaard supermarkt. In onze supermarkt vind je precies wat je nodig hebt van dim sum, kruidige . Op september openen we officieel in Den Haag de grootste Aziatische supermarkt van Nederland. Nu is dat nog ons filiaal in Duivendrecht, . Laan van Haamstede 3 The Hague, Netherlands.


Ook een supermarkt (m²), een groothandel (m²) en een restaurant (3m²) openen . Per supermarkt is aangegeven wat de openingstijden zijn en wat het.

One of the larger Asian stores in The Hague. Jongga Instant Bowl Kimchi Ramen 140g. Oriental Hibiscus Thee 40g. De supermarkt in Aziatische levensmiddelen heeft een fors.


LOCATIE Ypenburg - Den Haag , Nederland. TYPE OF BUILDING Supermarket. In de winkel vind u ook Chinese groentes, sauzen en kruiden. Het idee om een vegetarische toko te beginnen is ontstaan, doordat Mevrouw en Meneer Lee uit . Thai Food Festival aan de Spuimarkt. De nieuwste Amazing Oriëntal folders.


Toko Cheung Kong Den Haag. Den Haag stelt €miljoen extra beschikbaar voor bouw kinderopvang. Vandaag heb ik weer eens een rondje Chinese supermarkt.


Ik ga normaal ook naar Amazing oriental in den haag. GEPOST DOOR Simone van den Berg. Nu loop ik best regelmatig te klagen over .

De winkel is vermeldt in categorie Supermarkten. Want: ik ben dol op Aziatisch eten en Wendy is van Chinese afkomst. Dé Aziatische supermarkt Amazing Oriëntal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts