maandag 30 mei 2016

Vergeet mij nietjes zaadjes

Wie kent ze niet, het leuke plantje vergeet me niet. Het vergeet me nietje is gemakkelijk te kweken, vooral met deze zaai setjes. Deze setjes zijn vooral leuk om . Welkom bij Bloemzaadbedankjes. De schakeringen blauw die in talloze bloempjes met hun gele hartjes .

Iedereen kent het prachtig blauwe bloemetje met het gele hartje: vergeet - mij -niet. Lees hier hoe je de zaden kan zaaien en kan laten bloeien. Wie mag jou absoluut niet vergeten? Dit unieke cadeau bevat zaden waarmee hij of zij zelf de bloemen kan . Bekijk alle drachtplanten (worden extra veel door bijen en vlinders bezocht).


Met deze zaden plant je je eigen vergeet -me- nietjes blauw. Juni-augustus zaaien op een zaaibed en in oktober-november uitplanten.

De blauwe, talloze bloempjes hebben een klein . Een lief cadeautje dat langzaam tot bloei komt. Verras familie of vrienden met vergeet - mij -niet- zaadjes voor tuin, balkon of terras. Het cadeautje bestaat uit een. Zaaien: zaaien op vochtige, beschaduwde plaats: mm diep, éénmaal verspenen.


Myosotis met glanzend blauwe bloempjes. Strooi er wat zaaigrond over en duw de . Zaden bestellen doe je snel en eenvoudig bij Allezadenkopen. Vandaag bestel vandaag verstuurd! Leuk om als cadeau te geven, maar ook leuk om zelf van te genieten. Bestel ze snel in onze webshop!


Direct uw Vergeet-me-nietjes bloemzaden online kopen in onze webshop en de verzending is gratis v. De vergeet - mij - nietjes zijn tweejarige planten . Vergeet me nietjes in een doosje, blikje of zakje. De zaadbommen zijn handgemaakt van gerecycleer biologisch en .

Tegelijkertijd maakt Akkervergeet - mij - nietje zijn zaad aan in deze periode. De kleur is minder licht, . Voor acties van beperkte omvang zijn er verpakkingen ontwikkeld met een formaat van ca. Zaadbom Granaat vergeet - mij - nietjes. Dit is een klein blauw bloemetje dat symbool staat voor .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts