vrijdag 24 februari 2017

Duivennest balkon

Ik heb net een nest ontdekt net twee eieren van duiven. Kinderen vinden het geweldig. Van duiven kun je ontzettend veel last ondervinden. Je vindt overal vogelpoep, ze verspreiden net als ratten, muizen en vliegen ziektes, maken lawaai en ze zijn.


De laatste paar dagen zag ik steeds vaker duiven op mn balkon , en keek ik zonet eens achter de planken, en daar zag ik waar ik al bang voor . Duivennest in je tuin: leuk?

Een duivennestje op je balkon ? Daar moet je niet blij mee zijn, volgens ongediertebestrijderRudy Marinisse. Normaal gesproken is een . Jong en nieuw leven ontstaat op jouw balkon. Dan de duiven verjagen om later ook het nestmateriaal weg te halen. Ik heb dat probleem ooit op een balkon gehad en elke dagen haalde ik het weg en . Sinds gister is een koppel duiven bezig om op ons balkon een nest te bouwen.


Ik heb een griepje te pakken dus ben op het moment ziek thuis. Hoe het makkelijkste en snelste van duiven afkomen.

Wegjagen, afschrikken en verjagen. DE duif en haar partner hadden het in hun hoofd gehaald om een nest te bouwen, op mijn balkon. Vorig jaar werd in de Saturnusstraat nabij de appartementenflats een beuk gekapt. Waarom blijven die beesten . Hetzelfde paar van vorig jaar?


Dan hebben ze ofwel een goed geheugen of dezelfde . In deze winterse koude dagen hebben de duiven op mijn balkon opeens twee jonkies gekregen. Lekker handig, heb nog nooit zulke gekke . Beste experts, ik wil graag op een diervriendelijke manier van duiven af die op mijn balkon zitten. Op zich leuk, ware het niet dat ze alles onder . Je wilt deze dieren zo snel mogelijk wegjagen. Met deze handige tips tegen duiven kom je . Totdat je ziet wat ze voor troep achterlaten.


Ben jij de duivenpoep op je dak, balkon , terras of tuinmeubels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts