woensdag 15 februari 2017

Zwarte vlinder

De zwarte l- vlinder (Arctornis L-nigrum) is een nachtvlinder uit de familie van de spinneruilen (Erebidae), onderfamilie donsvlinders (Lymantriinae). De zwarte -w- vlinder (Macaria wauaria) is een nachtvlinder uit de familie Geometridae, de spanners. Het artikel symbool van de vlinder op mijn blog wordt dagelijks heel veel gelezen en reacties volgen van. Zwart , duisternis, diepste rouw . En we stonden buiten te kijken en toen kwam een zwarte vlinder met oranje kleuren naar me toe gevlogen en vloog tegen me aan en ging .

Een grotendeels bruin- zwarte vlinder , met een brede oranje band op beide. Ik voelde hoe zacht hij was. In november vliegen de zwarte herfstspinners.


De forse nachtvlinders zijn met hun bijna zwarte vleugels en hun witte nekkrans heel . Met zijn zwarte , oranje en witte kleurschakeringen is hij gemakkelijk te. De Sint-Jansvlinder, familie van de bloeddrupjes (Zygaenidae) is ook zwart van grondkleur, maar deze vlinder heeft opvallende rode stippen . De achtervleugel is rood met zwarte randen.

Vaak komen mensen echter niet achter de naam van deze vlinder omdat ze op zoek gaan in . Het is weer vlindertijd want de talrijke vlinderstruiken ontluiken hun bloemen, dit zijn natuurlijk niet de enige struiken of planten die vlinders aantrekken en . Door vele ontstekingen in het verleden heb ik littekens op mijn netvliezen, die ik zie als vogels, . De naam die deze vlinder heeft is daarom goed gekozen: op de onderkant van de vleugels zitten namelijk allemaal zwart met witte stippen die precies op ogen . Grote zwarte vlek op vleugelpunt Kleine zwarte vlek op vleugelpunt Grijsgroene strepen op onderkant Gele vlinder , vrouwtje bijna wit Rij blauwe maanvlekjes . Ik kan me niet herinneren dat ik al eens een vlinder heb gezien op de. Het is een atalanta, een zwarte vlinder met rode en witte accenten. Hoewel we goed in staat zijn om de vlinder te onderscheiden van andere. De atalanta is een zwarte vlinder met oranje strepen op zowel de . Daarom heet de vlinder ook dagpauwoog.


Alsook de vlinder, een insect dat door de meeste mensen als prachtig en. Het dier lijkt op een Euploea midamus, een zwarte vlinder met een . Schilderij zwarte vlinder 80x80. Een schilderij van een zwarte vlinder.


Dit schilderij is geschikt voor grote muren Eigenschappen: - 1 handgeschilderd. Albums waarop het liedje Zwarte vlinder te vinden is.

Een kop, een borststuk en een achterlijf en zes pootjes: de vlinder is een insect! Find a Yvonne En Yvette - Zwarte Vlinder first pressing or reissue. Complete your Yvonne En Yvette collection.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts