dinsdag 21 februari 2017

Hoe kom ik uit mijn dip

Als je in een dip zit, dan wil je eigenlijk maar één ding weten: Hoe kom ik uit mijn dip. Je wilt je weer prettig voelen, vitaal, energiek en blij. Ontdek hoe je je dip verslaat en weer lekker vrolijk wordt. Een goede vraag kan zijn: “Wat staat op dit moment mijn geluk in de weg?


Pak jezelf dus bij je nekvel, en kom in beweging!

Ik voel me al een tijd somber. Wat kan ik doen om de lucht weer te laten opklaren? Met deze tips kom je wellicht sneller weer in een opwaartse spiraal terecht. Je hoeft daarbij niet meteen alles uit te voeren. Onderstaand tips om uit de dip te komen:.


Mijn website is er voor jou! Bijvoorbeeld hoe jij het in ieder geval niet wilt.

Vervelen maar hoe kom je er van af? Ik heb niet zoveel vrienden, wat ik op zich niet erg vind hoor, ik weet wie mijn echte vrienden zijn. De laatste dagen zit ik niet zo lekker in mijn vel.


Het is de laatste tijd zo druk geweest waardoor ik gewoon een klein beetje op ben. Ik geef je tips hoe jij uit een dip kunt komen. Ergens voelt het wel fijn wanneer mijn mondhoeken ver naar beneden hangen.


Maar wanneer ik dat toelaat, . Meer informatie hierover kun je vinden in mijn artikel hoe word ik gelukkig. Je kunt er wel uit , maar je doet het niet. Ze werden geplukt uit de cognitieve gedragstherapie en spitsen zich vooral toe op daden en gedachten die je dip in leven houden. Probeer hoe dan ook toch maar in het heden te blijven. Misschien kom je wel mensen tegen die in hetzelfde schuitje zitten.


Berichten over hoe kom ik uit mijn dip geschreven door Reislustige Loonslaaf. Kijk dan snel mijn video over hoe je een vriend of vriendin die last heeft van een depressie kunt helpen. Ik vraag me af hoe het zou zijn als we nog samen waren, welke keuzes we .

Kortom over hoe je je voelt als je stemming niet helemaal oke is. Wanneer spreken we nu van een dip en wanneer van een depressie? In een schema ziet het er zo uit : . Dit is hoe ik uit een dip kom ! Misschien vind je mijn tips om beter in je vel te zitten ook interessant! Dan kan een depressie op de loer liggen.


Hoe herken je het verschil tussen een tijdelijke dip en depressie? Ontbrekend: mijn Hoe kom ik uit mijn dip? Ben jij een Drukke Moeder? Bloeien Praktijk voor Life Coaching.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts