maandag 29 december 2014

Kauwen onder dakpannen

Hey iedereen, Sinds vandaag last van kauwen onder mijn dakpannen van mijn nieuwe huis. Ik wordt nu al gek van het getrappel en het geluid. Wij willen deze opruimen zodra de kleintjes het nest hebben verlaten want man wat een herrie, ze zitten volgens mij onder de dakpannen tot . Het nest wordt gemaakt in holten van bomen, oude nesten van zwarte spechten, bosuilennestkasten, maar ook onder dakpannen , gaten in muren en in . Voor konijnen, houtduiven, kauwen en zwarte kraaien geldt tevens jaarrond een. Heb jij een soortgelijke .

Het echtpaar, Gerrit en Jacoba von Kauw woont bij ons onder de dakpannen. Zo kruipen ze onder de dakpannen of dakbedekking en vreten zich een weg door. Vogels zoals kraaien, roeken, kauwen en duiven nestelen graag onder uw . Gelukkig duurde het niet lang. Dat doen ze op warme plekjes zoals onder de dakpannen , in de dakgoot of in. Vogelsoorten zoals mussen nestelen zich maar al te graag onder de dakpannen.


Vorig jaar had ik voor het eerst een kauwennest onder mijn . Lunetten maar ook verschillende broedgelegenheden zoals onder dakpannen.

Tussen de dakpannen en de zonnepanelen zit altijd een kleine ventilatieruimte. Vooral kauwen hebben er soms een handje van om hier een nest te bouwen, . De meeste kauwennesten zijn onder dakpannen te vinden. Vroeger waren schoorstenen favoriet. VRIJBLIJVEND offertes aan!


Kom EENVOUDIG en SNEL in contact met goed beoordeelde dakdekkers uit uw regio voor kauwen verwijderen onder dakpannen ! Kauwen staan bovenaan in de jaarlijkse . Het is voor het eerst dat er op deze plaats een nest gemaakt werd door kauwen. Het gaat om een laaggeplaatste keukenschoorsteen in een 30-er jaren huis. Vogelnesten onder uw zonnepanelen?


Bij de overburen hadden een kauwenechtpaar een nest onder de dakpannen. Al een tijdje zaten zij daar. Op een gegeven moment werd ik er mij bewust van . Dat komt waarschijnlijk omdat kauwen vooral in het stedelijk gebied broeden, bijvoorbeeld onder dakpannen of in schoorstenen. De kans is dan groter dat ze .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts