vrijdag 26 december 2014

Schimmel kamerplant

Schimmel van kamerplanten verwijderen. Kamerplanten werken erg goed om de lucht in je huis te zuiveren. Helaas kan er soms schimmel op je planten en in . Ik heb overal witte schimmel op kamerplanten.


Ik veronderstel dat dit bladluizen zijn?

Je kunt het ontdekken doordat er witte pluisjes op de . Eender welke potgrond die ik koop om mijn kamerplanten in te. Het is een witte schimmel , eerst een soort dunne waas, daarna witter en . Dit soort wolluis plant zich voor door middel van geslachtelijke voortplanting en. Droge brandnetelblaadjes die je mengt met grond werken tegen schimmels op je kamerplanten. Ook planten buiten kun je zo beschermen tegen plagen.


Er zit een soort witte schimmel op de bladeren, waarvan ik.

Help mijn kamerplant is stervende! Meer resultaten van forum. Er groeit schimmel op mijn aarde - CNNBS. Kweekexpert Muna legt uit hoe je schimmel van je aarde kunt.


Zoals reeds aangegeven kan een witte schimmel op planten worden veroorzaakt. In tegenstelling tot dierlijke plagen kunnen schimmels planten helemaal ten gronde richten. Ze hebben de plant namelijk niet nodig om te overleven. Echte meeldauw wordt ook wel de “mooi-weer- schimmel ” genoem . In hun suikerachtige uitwerpselen (honingdauw) ontwikkelt zich een schimmel die de plant met een zwarte schimmellaag bedekt (roetdauw).


Alles over kamerplanten Onder kamerplanten worden alle planten verstaan die. Als planten schimmel krijgen zoals bij de Begonia, verwijder dit direct of gooi . NU groeit er op die korrels ook in ene schimmel. Volgens dat stokje moet ik de plant weer water geven toch raar.


Ontdek hier veel voorkomende problemen bij kamerplanten en hoe je ze kan. Probleede potgrond van de plant is wit uitgeslagen of heeft witte kringen. Ook kan er sprake zijn van een schimmel of een schommeling in .

Bij planten binnenshuis komt schimmel op de aarde vele malen vaker voor dan. Om te voorkomen dat schimmel terug komt dien je de plant vooral niet teveel . Informeer bij Floralux naar de hoeveelheid licht die uw kamerplanten nodig hebben. Als de plant echter op een te koude plaats staat, kan dit schimmel op de .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts