woensdag 31 augustus 2016

Hoe maak ik een dromenvanger

Dromenvanger maken: hoe doe je dat? Hieronder zie je precies hoe dat gaat. Aan de onderkant van de dromenvanger maak je ook weer wat draden vast, waar je van alles aan kunt hangen.


Hoe maak je een dromenvanger ? Lees ook: Maak zelf een dromenvanger van linten, kraaltjes en. Laat je ons weten hoe jou dromenvanger is geworden op onze .

Maak een bolletje van de dikke wol, of het leerband. Ben jij een echte dromer en zijn ze af. Zelf een dromenvanger maken? In deze DIY video laat Anne zien hoe je voor nog geen euro je.


In deze video laten wij jullie zien hoe je zelf een super leuke dromenvanger kunt maken! Als je weer bij het begin punt bent, maak je halverwege het gespannen draad. Stap 1: Knip een wilgentak af en maak er een ring van.


Grande negro tapete atrapasueños, atrapasueños tapetito de ganchillo, estilo boho, pared que cuelga, pared atrapasueños hechos a mano, dreamcatchers de.

Toen ik gister de minuten in spanning aan het aftellen was tot mijn eerste rijles, besloot ik mijn dromenvanger - maak -pakketje eens uit te voeren . Je kunt deze stijlvolle dromenvanger zelf maken met het complete Creatips DIY-pakket. De dromenvanger werd van origine gebruikt door de Ojibwe-indianen. Oorspronkelijk werden de hoepels gemaakt van gedroogde wilgentakken of. Maak er een cirkel van, sla de takken meerdere keren om elkaar heen zodat het heel . Leuke dromen worden door de dromenvanger doorgelaten.


Een dromenvanger waakt over je als je ligt te slapen. Een oudere kreeg een visioen en vertelde hoe hij een hoepel voor zich zag. Doormiddel van een duidelijk stappenplan maak je de dromenvanger die bij jou.


Als je een passer hebt maak je een grote cirkel en een kleine cirkel in . Met dít drankje maak je ramen streeploos schoon. Voor de oude Indianen een heilig voorwerp: de dromenvanger. Stap voor stap leg ik je uit hoe je een dromenvanger kan maken. Maak je het in het begin al te strak dan is dat een stuk lastiger. Bovenstaande stok echter geeft een goed idee hoe je een dromenvanger zelf kunt versieren.


Blijf lekker binnen en maak je eigen dromenvanger. We leggen stapsgewijs uit hoe het moet:.

Start met de basis van de dromenvanger : de kunststofring. Je maakt je eigen dromenvanger met je eigen intenties voor jezelf. Ik vertel jullie hoe de techniek in elkaar zit en begeleid en help jullie bij het maken van de. Hoe_maak_je_een_dreamcatcher.


Ik vertelde haar het verhaal van de dromenvanger en samen maakten we er een om boven haar bed te hangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts