vrijdag 16 september 2016

Klembord leegmaken android

Klembord HTC Desire posts aug. Meer resultaten van androidworld. Ik wil het klembord van mijn samsung III leeg maken. Wie kan mij vertellen hoe ik dit moet doen.


Ik heb hem al een tijdje geleden gezien maar weet niet meer hoe.

Hoe kan ik de klembord openen. Clipboard Actions is een handige tool voor als je regelmatig tekst kopieert en plakt op je Android. Je vindt alle functies van de klembord -app . We legen het klembord altijd via excel, klembord leegmaken. Ik zat net wat te typen, en op de een of andere manier kwam ik bij het klembord. Mijn vraag is, hoe kom ik weer bij het klembord zonder een . Weet iemand hoe je het klembord kan leegmaken.


Er staan een aantal screenshots is welke ik weg wil hebben.

Vaak kopieer ik per ongeluk iets naar mijn klembord , maar ik zou niet weten waar het klembord staat op mijn telefoon. Samsung Galaxy Sclipboard. Kunnen jullie mij helpen . Maar dat wil niet zeggen dat alle tekst die u daarvoor . Ik heb dingen op klembord staan maar weet niet waar dat zit. Je hebt zelf controle over je geschiedenis en browsegegevens, waaronder opgeslagen formuliergegevens.


Alle gegevens of alleen gegevens voor een . De app biedt ook ondersteuning voor Android Wear, maar die hebben we nergens kunnen . Hier zie je de opslagruimte in categorieën verdeeld. Tik op een categorie om meer . Soms krijg je vanuit office een waarschuwing bij . Wil je je klembord opschonen? Zo maak je een handige snelkoppeling.


Handig, maar soms wel vervelend dat het laatst toegevoegde item in het klembord altijd het vorige overschrijft. Niet zo met de tool Remembr: . Answer: Here are some of the ways you can .

Klopt het dat op de galaxy sde optie klembord weg is. Ontbrekend: leegmaken Hoe een snelkoppeling maken voor het ledigen van het klembord? Soms kan het handig zijn om het klembord te ledigen. Dat kan met behulp van een snelkoppeling.


Alleen moet u deze zelf aanmaken. Access your clipboard history later and organize clippings in lists.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts