dinsdag 27 februari 2018

Werkstuk kippen

Wat weten we eigenlijk over kippen ? Laat je klasgenoten meer weten over kippen en gebruik dit onderwerp voor je spreekbeurt: kippen. Een van de waarschijnlijke voorouders van de kip is het Bankivahoen, of rode kamhoen of boshoen, een in het wild levende hoenderachtige . Er zijn verschillende manieren waarop je kippen kunt houden. De biologische manier is het meest diervriendelijk en de batterij- en vleeskippen . Ik hou mijn werkstuk over kippen , ik heb het dier gekozen omdat ik er zelf twee krielkipjes heb Kakeltje en Wynkie.

Kippen zijn leuke huisdieren om te houden. Alles voor een spreekbeurt of werkstuk over kippen ! Spreekbeurt van Ada: de kip. Hoe noemt men het mannetje? Ingezonden door Melchior Scherrenberg. Afgelopen jaren heb je veel kunnen leren over kippen.


Van wat ze eten tot hoe je ze moet vasthouden, maar ook hoe kippen gehouden worden . Waar ga ik over vertellen: Het ei De broedkast De broedtijd Het uitkomen van het ei Verzorging van de kuikentjes.

Nederlandse website op het gebied van pluimvee en eieren. Ideaal voor een spreekbeurt of werkstuk ! Unsubscribe from DeFilmpjesvoorschool. Zolang het werkstuk niet af is, kan het nog van alles worden. Of vind je kippen een interessant onderwerp en wil je je klasgenoten vertellen over kippen ? Dan kun je natuurlijk een spreekbeurt houden over kippen.


Bio Industrie Op School Bio-industrie. En kippen zorgen behalve voor vlees ook voor eieren. Bij een vermeerderingsbedrijf zorgen de vrouwelijke kippen (hennen) en de. Ook in zijn lijvig werkstuk Eenige voorlopige opmerkingen betreffende een onderzoek naar de afstamming en rassengeschiedenis, gaf hij onverholen blijk van . Hier vind je informatie voor een spreekbeurt of werkstuk over ons eten en het milieu. Ook dingen als insecten, fruit en.


Ook maakt een vos in een kippenhok vaak alle kippen dood. Op de website vind je veel informatie voor spreekbeurt of werkstuk. Leren houden van levend erfgoed - kippen is een onderdeel van het. Ik heb kippen gekozen omdat, ik zelf kippen thuis heb en ik vind kippen leuke dieren. Ik wilde in dit werkstuk over verschillende kippen.


Door een werkstuk over kippen te maken kan je kind zich verdiepen in de kip en erachter komen dat de onjuiste overtuigingen voor de angst hebben gezorgd.

Denk aan geiten, kippen , schapen, varkens en runderen, maar ook aan eenden,.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts