dinsdag 24 februari 2015

Stank dode muis

Stank in huis is regelmatig toe te wijden aan muizen of ratten in huis. Voor veel mensen is het een ware ramp… muizen in huis. Of nog erger: een dode muis in huis. Want levend kan het beestje al voor een zure stankoverlast.


Lieve dames, Ik heb een vies vraagje. In de kruipruimte van mijn huis begon het erg te stinken dus ik ben er gaan kijken en jawel daar lag hij, .

Slim idee om stank dode rat te lokaliseren? Dode muis posts jul. Vieze stank in huis posts jun. Er stinkt iets in huis posts dec. Meer resultaten van forum.


Laat ze elkaars nagels gaan lakken, die lucht overstemt de stank. Vorige week vond ik onder zoons bed een dode muis. Nooit meer teruggevonden en ook geen stank geha muis heeft waarschijnlijk een of andere uitgang .

Sinds kort hebben we last van dode muizen. Deze stank komt uit spatmuren, bij een kozijn. Heeft iemand dit probleem al gehad? Er zit een dode muis achter onze muur , we kunnen er niet aan maar.


Ik zette er een muizenval neer met kaas en keek elke dag. Ja, klinkt gek, ik weet het. Wij hebben nog niet zo lang een nieuwe zetel.


En heeft iemand ooit wel een dode muis met gif gevonden? Na dagen begon de stank en die heeft bijna weken aangehouden. Gelukkig heb ik nog nooit stank geroken ondanks dat wij ook vergif hebben staan.


Als je muizen ruikt dan zullen die er vermoedelijk wel zijn (waar rook is, is vuur). Om de stank te bestrijden kun je een middel proberen dat . Ik ben van mijn ongedierte af. Echter de dooie ratten en muizen zitten nu te verrotten in hun holletjes. Ik kan er niet bij, en het stinkt hier naar kadavers. We hebben geen idee waar de stank vandaan komt, we hebben tussen de muren.


De penetrante lucht is vaak afkomstig van spitsmuizen. Bij hoge temperaturen gaan dode muizen of ratten sneller .

Lijkengeur en rottingsgeur zijn vormen van stank die ontstaan als gevolg van ontbindingsprocessen van. Een dode spitsmuis omringd door aaseters. Stank van dieren heeft veelal met ontlasting van die betreffende muizen , ratten etc te maken en de geur van ontlasting is. Daarnaast zijn het soms dode dieren.


Er hebben muizen gezeten, dat hoorden we maar nu het is al een tijdje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts