maandag 27 juli 2015

Hoe maak je muntthee

We vertellen er alles over en leggen je uit hoe je zelf muntthee kunt . Deze muntthee is super simpel te bereiden maar heerlijk door de verse munt! Ik maak ijsblokjes met muntblaadjes in. Vul de waterkoker tot het maximum bereikt is.


Plaats de waterkoker terug in de houder en zet dit aan.

Kook het water en verdeel de verse munt over de theeglazen. Als het water gekookt heeft, wacht je even min tot het water ongeveer 80 . Marokkaanse muntthee is een heerlijk zomerdrankje en ideaal als afsluiter van een maaltijd. Ontdek hier het échte recept en enkele weetjes . Heerlijke verse muntthee , niet alleen kokend water met munt maar met thee. Extra lekker in de herfst en winter: verse muntthee.


In dit artikel laat ik je zien hoe je zelf super snel verse muntthee maakt, en ik geef je nog . Maak zelf marokkaanse muntthee.

Dit marokkaanse muntthee recept is klaar in min. Een glaasje Marokkaanse thee maken? Hoe warmer en droger de kamer die je gebruikt om de kruiden te drogen, hoe minder.


Maar zo lekker bij guur weer. Hoe hou ik de blaadjes mooi in de thee? En dat terwijl munt een van de makkelijkste planten in de Makkelijke Moestuin is! Verse muntthee is helemaal hip.


Vervolgens in de koelkast ermee, . Wat ik zo leuk vind is dat. Muntthee maken is heerlijk, maar natuurlijk niets nieuws. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.


Hoe maak je de muntthee zoals je deze in de horeca krijgt, met een blaadje munt er in enzo? Ik vind op internet zoveel recepten varierend van . Er zijn verschillende theesoorten met allemaal specifieke smaken. Thee maken kan je perfect zelf thuis doen. Wij bezorgen je alvast de nodige . Ja, ik ben gek op muntthee !

Vandaag deel ik drie recepten voor muntthee ! Ik houd echt van muntthee , maar maak altijd dezelfde. Niet bij stilgestaan dat er natuurlijk . Laat de zakjes thee met de munt trekken in liter kokend water. Verwijder de theezakjes en breng de thee op smaak met de honing of suiker.


Zo maak je de échte muntthee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts