vrijdag 31 juli 2015

Kleine zwarte vliegjes in huis bestrijden

Zijn je fruitvliegjes van kleur verschoten? Dan kan het zijn dat je last hebt van rouwvliegjes. Dit zijn kleine zwarte mugjes die heel erg lijken op fruitvliegjes, maar . De kleine zwartbruine tot zwarte vliegjes hebben een omvang van plusminus tot millimeter.


Sinds een paar weken heb ik hele kleine vliegjes in mijn vensterbanken. Omdat ze ook in de slaapkamers voorkomen en ik daar geen planten.

Treft u in huis kleine zwarte vliegjes aan nabij een afvoerputje of ziet. Lees meer over de latrinevlieg en de bestrijding in onderstaand artikel. Hebt u last van kleine zwarte vliegjes die in groepen voor het raam zitten?


Rouwvliegjes zijn kleine zwarte vliegjes in huis die leven van allerlei. Ik heb een probleem met kleine vliegjes in huis. Het zijn van die zwarte vliegjes , ik dacht fruitvliegjes. Gelukkig zijn ze makkelijk te bestrijden.


Fruitvliegjes of rouwvlieg? Ineens zie je veel kleine zwarte vliegjes in je huiskamer.

Deze kleine , donker gekleurde vliegjes ontwikkelen zich op zeer vochtige plaatsen, daar waar de. De bestrijding van deze vliegen bestaat uit twee delen:. Hallo mede forumleden, Wij hebben sinds een aantal maanden kleine zwarte vliegjes in huis. Ik dacht eerst dat ze uit de kruipruimte uit een . T zijn hele kleine zwarte vliegjes van ongeveer milimeter lang en je kunt ze. En we hebben hier ook geen planten verpot of fruit open bloot staan.


De laatste tijd spotte ik de nodige zwarte vliegjes rondom mijn planten. Vervelend - maar je kunt rouwvliegjes bestrijden en voorkomen. Heb je sinds de komst van planten ook last van een klein , zwart mugje? Miljoenen kleine vliegjes belagen sinds een paar weken een hoge flat in Rotterdam-Ommoord. Rouwvarenmug te bestrijden door middel van aaltjes.


Maar nu hebben we ook van die ieniemienie kleine vliegjes binnen. Ik vertel je hoe je ze kunt bestrijden op natuurlijke wijze . Kleine vliegjes zoals de fruitvlieg, Latrine vlieg en Grasvlieg, vormen een gevaar voor uw. De vliegen leven, voeden en planten zich voort in vervuilde gebieden en verplaatsen zich. Hoe kan ik latrinevliegen en fruitvliegen bestrijden ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts