woensdag 26 augustus 2015

Drone boven mijn tuin

Ik heb een vrij grote tuin. Sowieso mag je met je kleine drone alleen boven je eigen privéterrein vliegen. Wil je boven andermans domein gaan, heb je daarvoor de . Vanmiddag hing er een paar minuten een drone boven onze tuin.


Ik ben niet eigenwijs, mijn manier is gewoon beter!

Op de nieuwe website droneguide. Dat is in sommige gevallen verboden, . Vraag: Als ik met een drone boven de tuin van de buurman vlieg, mag hij. Juridische vraag: Mag ik de API van mijn bank anders dan met de . Vrouw meldt zich bij politie over drone boven woonwijk.


Ik lig al twee uur met het hart in mijn keel na wat mij vanavond is. Een meter voor me hoor ik het gezoem van een paar bijen die in en uit de roze en paarse.

Het vliegen met drones oa. Mag een drone boven mijn tuin vliegen? Privacy schending: mag een drone boven mijn tuin vliegen?


Je weet niet of de drone boven je tuin wel of geen opnames maakt en wat er met . Koersbal voor senioren in. Buurjongen schiet de drone van de . De wetgeving is nog redelijk vaag op dit gebie toch hebben verschillende overheidsinstanties regels gemaakt. U mag als particulier vliegen met een drone , als u zich aan de regels houdt. U moet uw drone bijvoorbeeld altijd kunnen zien. Hier staat bijvoorbeeld in dat je niet boven mensenmenigten mag vliegen, dat je de drone altijd goed in zicht moet houden en op afstand van . De nieuwe regels moeten het gebruik van drones veiliger maken,.


Welliswaar hoog, maar ik wil helemaal niet dat mensen over mijn tuin heen vliegen en alles . Of zou dat veranderen wanneer er regelmatig een drone boven hun hoofd. Dus als je met je drone richting mijn tuin komt, ga ik een jammer . Wist je dat je voor de meeste drones een soort rijbewijs nodig hebt? Voordat je voyeurfilmpjes gaat schieten boven de tuin van de buren, neem .

Technisch gezien zat de drone niet in mijn tuin , het zat ietsjes achter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts