dinsdag 20 januari 2015

Ontwerp moestuin

Het najaar is hét ideale moment om eens na te denken over je moestuin van volgend jaar. Wat wil je planten, wat wil je eten komend seizoen? De Meisjes laten je zien hoe je een moestuin ontwerpt naar jouw wensen.


Of dit nu op een balkon, een stadstuin of een heuse moestuin is. Je eigen moestuin beginnen?

Wij vertellen je alles over het ontwerpen , aanleggen, onderhouden en bemesten van de moestuin. De winter is het moment om je eigen moestuin te ontwerpen. Of heb je al een moestuin maar nog geen een teeltplan?


We helpen je graag op weg! Met de moestuin planner kan je jouw moestuin ontwerpen. Je kan er voor kiezen om je moestuin door de moestuin planner te laten vullen met zaden of je kan . Ik heb al veel gelezen over de wisselteelt en dergelijke en ben daardoor op het volgende ontwerp uitgekomen. Vooraleer ik begin met het .

Dikwijls wordt mij de vraag gesteld om eens wat meer informatie te geven over het beginnen van een natuurlijke moestuin. In een doorsnee moestuin worden de groenten mooi op rijtjes geplant en. Om een betere indeling te ontwerpen moeten we terug naar de natuur gaan kijken.


Een moestuin ontwerp je met minimaal vakken. Ik kies voor vakken omdat ik er een extra groep aan wil toevoegen, de aardbeien in mijn . Dit jaar ben ik dan eindelijk begonnen met de makkelijke moestuin , het concept ken ik al jaren en het is een prachtige oplossing met . Als alles goed gaat, valt er al wat groen in je vierkante metermoestuin te bespeuren. De radijzen, snijsla, rucola, spinazie en erwten staan nu boven, en de . Hoe kun je een moestuin nu echt het beste indelen?


Lees alles over de verdeling van je groente- en fruitvakken. De basis van de moestuin is nu gelegd. Bekijk onze tips in de moestuinkalender van januari. Hoe leg ik een moestuin aan?


Met deze informatie is een moestuin aanleggen een makkie én succesvol. Zo slaagt het moestuin aanleggen . Lees hier originele tips en ideeën voor een moestuin in uw tuin.

Het Rullen Hoveniers regio Eindhoven. Vòòr u een ontwerp van uw groentetuin maakt, is het goed dat u eerst een . Wisselteelt wordt vaak moeilijker voorgesteld dan het daadwerkelijk is. Vruchtwisseling is een efficiënt systeem om de . Wat is er nou leuker dan genieten van groenten en fruit uit je eigen moestuin ? Het ontwerp bestaat grofweg uit een fruitboomgaar een grasveld en een creatieve moestuin. Bovendien komen er planten in die insecten .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts