woensdag 20 mei 2015

Recept kip mango

Maaltijdsalade Mango , Avocado, gerookte kip en meer. Kipfilet met mango in een pittige roomsaus, Kip - Mango Wrap en Kipfajita met . Ik ben dol op Indiaas eten en dit recept heb ik uitgewerkt nadat ik verliefd was geworden op een bepaald gerecht in een klein familierestaurant in de buurt. Snijd de kipfilet in dunne reepjes en doe in een kom.


Schil de mango , snijd het vruchtvlees in plakken langs de pit en snijd in kleine stukjes.

Doe de noedels in een kom, schenk er kokend water op tot ze onder staan en laat min. Giet af en spoel met koud stromend water. Voeg de kip en kokosmelk toe, breng aan de kook en stoof zonder deksel zachtjes 5-7. Dit recept komt uit Boodschappen Magazine nr. Er zijn veel recepten voor wokken met kip , maar dit gerecht van kip met mango en cashewnoten is toch wel heel erg lekker, voedzaam en snel . Kip met mango is op een of andere manier een overheerlijke combinatie.


Vanaf dat moment kan het eigenlijk al niet meer stuk. Van kinds af aan al favoriet: zoetzure kip.

Voorheen gemaakt met kant-en-klare saus, nu helemaal from scratch. En mijn recept deel ik graag . Serveer de kip met mango -avocado salsa bijvoorbeeld met rijst,. Ik wilde iets met mango en kip.


Kook je een recept van mijn blog? Heerlijk kerrie kip recept. Gewokte Kip Kerrie Madras met prei, knapperige peultjes, zoete mango en geurige pandanrijst.


Lekker met knapperige cassave . Hete kip met mango - kip mango. Verdeel er de hete kip over en bestrooi met de ringetjes bosui. Op zoek naar een makkelijk maar toch gezond receptje voor een fijne avondmaaltijd? Dan moet je dit gerecht zeker eens proberen.


Recept voor salade met kip , mango , rode peper en koriander. Toen ik de eerste hap van deze salade met kip , mango en rode peper proefde, . Breng de kip in de bouillon aan de kook. Laat deze minuten zachtjes doorkoken. Zet het vuur uit, maar laat de kipfilets .

Het lekkerste foodblog van Nederland met snelle, makkelijke en gezonde recepten. Van hoofdgerechten tot lekkere toetjes en van zoete cake . Deze frisse kip curry met mango en cashewnoten is het perfecte gerecht voor een doordeweekse maaltijd. Makkelijk te maken en gezond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts