vrijdag 15 december 2017

Ratten in tuin

Heb je een bruine rat in de tuin dan is het belangrijk om te onderzoeken waarom dat zo is. Een andere afbeelding melden Meld de aanstootgevende afbeelding. Rattengif strooien is verboden omdat ze resistent worden en andere dieren hieraan doodgaan.


Omdat mijn vrouw vorige week een rat in de tuin zag en we niet zo erg op deze beestjes zijn gestel zijn we op zoek gegaan naar informatie . Met deze tips help je dit voorkomen en blijft je tuin vrij van knaagdieren. Ontdek hier de oorzaken en lees wat u kan doen aan de .

Strooi verder geen voedsel voor vogels in je tuin. Let ook op met een vogelkooi, kippenren en het voedsel van je huisdier. Bruine ratten vertoeven voornamelijk in de tuin , op de begane grond en kelder van uw huis. Overdag zult u ze niet vaak . Kinderen en andere dieren mogen niet blootgesteld worden aan dit ongedierte die allerlei ziektes kunnen . De bruine rat in de tuin zal zich vooral verstoppen in composthopen, bij waterkanten of onder gebouwtjes zoals schuurtjes.


U zult begrijpen dat het niet veel . Ratten bestrijden in de tuin is hoognodig. Hebt u het vermoeden dat u ratten in huis, in de tuin of op zolder hebt,.

Maar het is waarschijnlijk niet aan te raden om een kolonie bruine ratten te gaan huisvesten in een niet al te grote tuin. Je kunt ratten bestrijden in de tuin op verschillende manier aanpakken. Niets is vervelender dan ratten in de tuin. Hoe kom je snel van de ratten.


Unsubscribe from Dirk Van. Er wordt soms zeer nonchalant . Mijn buurman vertelde me vandaag dat hij ze in zijn achtertuin had zien overlopen naar mijn. We hebben ratten in de tuin ! Hope schrikt op vanaf zijn zonnige foto.


Ik zie hem nauwelijks, ik ren huilend door de woonkamer: “Ik zag er één voorbij trippelen! Aangezien we ook kippen en geiten hebben, denken wij dat het niet handig is om een rat in de tuin te hebben. Heeft u ratten in uw tuin zien lopen?


Of verdwijnen uw koekjes als sneeuw voor de zon? Pak dan uw telefoon of uw laptop erbij voor het maken van een .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts